Selasa, 10 November 2015

Homeopati Rawatan Treats Seluruh Anda

Homeopati Rawatan Treats Seluruh Anda

Rawatan homeopati tidak berfungsi dengan mengasingkan daripada keadaan penyakit di sebahagian kecil daripada kamu. Ia berfungsi dengan melihat anda sebagai orang yang keseluruhan. Setiap bahagian anda disambungkan, jadi satu bahagian akan sentiasa memberi kesan kepada yang lain.

Penyakit tidak datang tiba-tiba. Ia mengambil masa bertahun-tahun mengabaikan tanda-tanda dan gejala-gejala halus semua badan anda sebelum keuzuran menyerang anda ke bawah. Masalahnya ialah, ramai di antara tanda-tanda dan gejala mental atau emosi dan kemanusiaan suka mengabaikan gejala-gejala utama yang merupakan petunjuk pertama bahawa tidak semua berjalan dengan lancar.

Kami diberitahu untuk 'snap daripada itu', kepada 'berhenti berkelakuan seperti kanak-kanak' atau frasa lain yang mengurangkan harga diri kita dan gagal untuk mengenali apa yang boleh menjadi permulaan gangguan yang mendalam. Sebagai contoh, kanak-kanak yang saksi filem yang tidak sesuai dengan umur mereka, boleh trauma demikian dengan pengalaman, mereka menjadi takut apa-apa yang mengingatkan mereka itu. Jika ibu atau bapa atau penjaga gagal memahami kesan dan tidak dapat membantu kanak-kanak melalui proses, maka kanak-kanak belajar untuk mengimbangi dengan cara lain, semata-mata untuk terus hidup.

Ini menyekat, atau lebih teruk lagi, menindas takut asal, tetapi tidak apa-apa untuk menyembuhkan luka. Walau bagaimanapun, negeri pampasan yang boleh diterima untuk berfungsi dalam masyarakat hari ini. Tetapi di bawah, orang yang masih takut atau keluar keharmonian semula jadi atau kira-kira.

Dari masa ke masa, ini boleh mewujudkan masalah fizikal mengikut diwarisi dan peribadi keperibadian seseorang. Ini boleh memulakan jangkitan gred serendah, tetapi akhirnya akan merosot menjadi kepada patologi dalam dan degeneratif jika tidak dirawat pada tahap yang bertenaga.

Kerja-kerja rawatan homeopati dengan mencari untuk 'root masalah ini, iaitu kejadian itu menakutkan, tahun mungkin yang lalu. Ubat yang dinyatakan kemudian bekerja untuk mewujudkan keharmonian dan mengimbangi sekali lagi. Apabila ini diselesaikan secara kekal, kini ada keperluan untuk patologi fizikal, jadi ini cepat sembuh.

Sebaik sahaja anda telah menikmati faedah rawatan homeopati yang baik, anda akan mula menjadi lebih dan lebih sihat. Penyakit akut yang pernah memberi kesan kepada anda, kini berlalu begitu sahaja. Emosi anda menjadi lebih stabil. Ini betul-betul bertentangan dengan apa yang dianggap 'normal', dengan usia mewujudkan kesihatan yang lebih sakit.

Haiwan mendapat manfaat daripada rawatan homeopati dengan cara yang sama yang manusia lakukan. Dalam beberapa cara, ia boleh menjadi haiwan merawat sukar kerana kami tidak dapat mendengar apa yang mereka katakan. Dengan cara lain, ia adalah lebih mudah untuk merawat mereka kerana mereka tidak begitu kompleks seperti orang pampasan. Haiwan cenderung untuk kekal setia kepada sifat asas mereka.

Untuk maklumat lanjut mengenai homeopati, klik pada pautan di bawah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar