Selasa, 10 November 2015

7 Sebab Baik Mengapa Seseorang Wishes Menjadi Lebih Tinggi

7 Sebab Baik Mengapa Seseorang Wishes Menjadi Lebih Tinggi

Siapa tahu apa-apa tentang mengapa seseorang ingin menjadi lebih tinggi? Tahu apa-apa tentang perkara ini? Subjek yang mungkin sangat penting untuk ramai daripada kita, tetapi anda akan mendapati sangat sedikit yang benar-benar memahaminya. Terdapat banyak orang yang telah mendengar hal itu tetapi sangat sedikit benar-benar tahu banyak mengenainya. Tidak banyak yang menjadi sangat teruja mengenainya. Kebanyakan yang mendengar tentang hal itu memfailkan maklumat yang jauh di dalam fikiran mereka dan terus kepada perkara-perkara yang akan menjadi lebih penting, lebih semasa, lebih penting bagi mereka. Hampir semua yang membaca mengenainya hanya mengangkat bahu dan terus tentang perniagaan mereka. Mereka menumpukan perhatian mereka kepada perkara-perkara yang lebih mendesak, lebih penting bagi mereka.

Jadi apa sebenarnya yang benar di sini? Tepat apa yang mengapa seseorang ingin menjadi lebih tinggi? Mengapa benar-benar orang perlu mengambil berat?

Mari kita lihat jika mana-mana alasan yang baik memohon anda atau sesiapa yang anda tahu.

Pertama, orang Taller lebih seksi. OKAY. Saya boleh memahami pasti sepenuhnya kedudukan anda bahawa ramai orang seksi yang anda tidak adalah tinggi dan ya, iaitu pemerhatian yang sah. Tetapi melihat dengan cara ini, kerana anda adalah tinggi tidak bermakna anda mungkin secara automatik seksi. Tambahan pula, anda berfikir tentang ini? Tiada siapa yang boleh menjadi tinggi walaupun perlukan kepelbagaian dalam penampilan rakyat.

Kedua, orang Taller lebih menakutkan. Sebab bagi yang demikian boleh kita terpaksa memuja orang yang tinggi apabila bercakap menggunakan mereka dan juga sebagai balasan mereka melihat ke bawah pada kami. Ini menyediakan anda dengan kuasa rasa kepada orang yang lebih tinggi.

Ketiga, orang Taller diambil lebih serius.

Keempat, orang Taller mempunyai lebih yakin.

Kelima, orang Taller kurus, sihat tetapi tidak begitu lemak.

Keenam, Hanya adalah lebih tinggi peribadi, saya akan mendapat lebih banyak penghormatan.

Ketujuh, Only adalah lebih tinggi saya mungkin menjadi lebih menarik!

Selepas anda telah melihat semua sebab-sebab dan mempunyai peluang untuk menilai mereka, ia adalah untuk anda untuk membuat keputusan sama ada atau tidak kes itu untuk merealisasikan lebih banyak tentang mengapa seseorang ingin menjadi lebih tinggi adalah benar-benar satu menarik atau tidak.

Cuba fikirkan mengenainya. Ia mungkin, hanya mungkin anda benar-benar serius, perlu memahami lebih lanjut mengenai mengapa seseorang ingin menjadi lebih tinggi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar