Selasa, 10 November 2015

Melaksanakan Herba dan Tambahan Untuk Cari Pemulihan Jangkitan Yis

Melaksanakan Herba dan Tambahan Untuk Cari Pemulihan Jangkitan Yis

Ubat jangkitan yis yang indah boleh didapati dalam bentuk beberapa herba. Banyak rawatan ini telah wujud selama berabad-abad, tetapi ia hanya baru-baru ini kajian saintifik telah mengesahkan keberkesanannya. Jadi, jika anda berhadapan dengan jangkitan yis, di sini adalah senarai herba dan makanan tambahan herba yang anda perlu ada di tangan untuk menyembuhkan keadaan anda.

Penggunaan bawang putih

Bawang putih sangat terkenal berabad lamanya sebagai anti-kulat, dan ia boleh mengukuhkan sistem imun anda sangat apabila dimakan. Bawang putih adalah yang paling mujarab apabila dimakan mentah, walaupun bawang putih jeruk atau kapsul minyak bawang putih juga boleh digunakan. Mencari lapisan perut pada kapsul bawang putih yang anda memperoleh. Ini boleh membersihkan intipati bawang putih yang akan dikeluarkan di dalam usus anda, yang mana anda akan mencari Candida.

Golden Seal, Oregon Grape Akar dan Barberry

Bahan aktif dilihat dalam ketiga-tiga herba ini adalah berberine, yang melawan terhadap Candida. Berberine walaupun bertindak sebagai penggiat amat baik untuk sistem imun. Mengesahkan anda tidak melaksanakan terlalu banyak meterai keemasan seperti yang boleh mengganggu hati anda. Hanya mengambil selama beberapa minggu pada satu masa paling banyak. Jika anda sedang hamil, elakkan mengambil memuat barberry serta meterai keemasan.

Akar Licorice

Licorice tidak hanya rasa baik - ia juga melegakan usus jika mereka menjadi radang, jadi anda tidak akan malabsorb sebarang nutrien atau mengalami alahan makanan.

Minyak Tea Tree Untuk Rawatan Topikal

Hanya meletakkan minyak pokok teh di kawasan yang terjejas, atau berkumur atau douche dengannya untuk hasil yang terbaik. Hanya menggugurkan beberapa titik dalam segelas air dan anda boleh menelan dengan selamat. Pada masa yang sama, menyekat penggunaannya kepada tiga kali setiap hari, kerana itu adalah dos maksimum yang anda boleh mengambil.

Gunakan asid kaprilat

Ini adalah asid lemak yang mempunyai rekod prestasi yang baik untuk melawan jangkitan ini. Hampir setiap kedai kesihatan kini membawa ini dalam bentuk pil, tetapi pastikan anda mendapatkan 300 - 500 mg pelbagai dalam bentuk pelepasan perlahan. Untuk hasil yang terbaik, tambah sehingga 1000 mg dalam setiap hidangan.

Walaupun anda mungkin mendapati agak remedi beberapa untuk jangkitan yis, anda perlu memastikan bahawa anda menggunakannya dengan bijak dan mendapatkan dos yang sesuai. Pakar bermanfaat untuk memenuhi maksud ini untuk anda.

Terdapat satu pakar dalam bidang rawatan semula jadi yang berdiri di atas yang lain: Linda Allen. Bukunya digelar Jangkitan Yis Tiada Lagi, dan merupakan salah satu sumber yang terbaik dijumpai di mana sahaja. Anda boleh mengesan senarai semak, carta, maklumat dan banyak lagi di dalam buku ini, termasuk setiap langkah perjalanan ke arah merawat jangkitan selama-lamanya. Remedi jangkitan yis yang digariskan dalam buku Linda Allen hendaklah memberi kelegaan berpanjangan dari keadaan ini.

The jaminan pulangan wang yang dibekalkan oleh Jangkitan Yis Tiada Lagi boleh melindungi anda terhadap yang tidak berpuas hati dengan kerja, walaupun ia adalah satu peluang yang sangat baik bahawa anda akan benar-benar berpuas hati dengan apa yang ia tawarkan. Anda mungkin sukar untuk mencari yis panduan jangkitan yang lebih baik di luar sana daripada Jangkitan Yis Tiada Lagi. Mengucapkan selamat tinggal kepada semua drama dan kembali kepada kehidupan yang normal dan sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar