Selasa, 10 November 2015

Bagaimana Adakah Terion Air Sama seperti Mineralized Air Asli?

Bagaimana Adakah Terion Air Sama seperti Mineralized Air Asli?

Terion Air adalah teknologi yang mengubah air paip biasa anda ke dalam bahan yang mempunyai sifat-sifat air galian semula jadi. Badan dan sel-sel anda mengidamkan keupayaan untuk menyerap nutrien, mineral dan oksigen. Ia adalah sifat-sifat ini yang memberikan kehidupan kepada apa-apa benda hidup yang menggunakan ia. Badan anda mempunyai keupayaan semula jadi untuk memulihkan diri sendiri dari memotong yang paling kecil kepada penyakit yang paling teruk, tetapi ia perlu mempunyai peralatan yang betul dalam usaha untuk memenuhi penyembuhan ini. Ia adalah bahan ini yang menyediakan alat-alat.

Secara semula jadi, air datang dari hujan atau salji bergantung kepada di mana anda tinggal. Air yang terbaik di alam semula jadi datang dari glasier lebur, dan apabila air yang terjatuh ke bawah gunung dan ke atas batu dan bumi, ia memungut mineral semula jadi dan juga oksigen semua disediakan oleh alam semula jadi. Matahari juga menambah tenaga kepada air. Hasil daripada proses ini luar biasa adalah air galian semula jadi yang juga disucikan, bertenaga dan oksigen. Bahan ini hidup pemberian perkara yang paling anda boleh memberikan badan anda. Air terion dibuat dengan ionizer yang menggunakan elektrik dan mineral dalam air paip anda, menjadikannya bahan terbaik yang tersedia untuk sesiapa sahaja yang mempunyai bekalan elektrik dan air yang mengalir.

Lima memberi hidup sihat kualiti air terion

Ia adalah alkali, yang bermaksud ia membantu untuk meneutralkan asid dan toksin dalam badan anda. Anda dilahirkan alkali, tetapi menjadi berasid melalui tahun makanan yang diproses dan bergula dan minuman, pencemaran, bahan kimia dan tekanan.
Ia super-menghidrat anda kerana yang lebih kecil kelompok molekul air yang dicipta semasa pengionan, yang juga merupakan kualiti air galian semula jadi.
Ia dipenuhi dengan sumber antioksidan, lebih bahawa apa yang anda akan dapati dalam teh hijau yang tidak dikenali. Antioksidan juga banyak terdapat di dalam air dicipta oleh alam semula jadi.
Ia mempunyai keupayaan untuk menyahtoksik badan anda secara semulajadi kerana sekali sel-sel anda adalah super-terhidrat, mereka juga boleh membersihkan diri mereka dan mengusir sisa sangat cekap.
Ia mempunyai banyak oksigen yang sel-sel dan darah anda untuk berkembang maju di. Semua orang tahu bahawa apabila badan anda mempunyai banyak oksigen, ia mempunyai tenaga dan perasaan indah kesejahteraan.
Jika anda mempunyai kesihatan yang terbaik, minum air terion boleh membantu anda menjaga kesihatan anda. Jika anda sedang menghidap penyakit atau penyakit kronik, ia boleh memberi badan anda alat-alat untuk membantu ia pulih dengan sendirinya. Jika anda seorang atlet, anda boleh mencapai prestasi yang lebih besar apabila anda berada super-terhidrat. Jika anda sedang penuaan lebih cepat dari yang diharapkan, ia boleh membantu badan anda perlahan atau pun mengurangkan tanda-tanda penuaan.

Jika anda tidak tinggal tinggi di pergunungan atau di tempat-tempat di mana air galian semula jadi boleh didapati secara langsung daripada alam semula jadi, anda masih boleh mengalami faedah kesihatan ia menyediakan oleh pengion air paip anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar