Selasa, 10 November 2015

Cara "Penyembuhan" The Cold Common - No Matter apabila anda menerima

Cara "Penyembuhan" The Cold Common - No Matter apabila anda menerima

Mula-mula, saya TIDAK doktor, dan Aku tidak bermain satu di TV. Tiada apa dalam artikel ini adalah untuk boleh dianggap sebagai nasihat perubatan. Saya juga sedar saya akan membuat beribu-ribu musuh dari doktor dan syarikat-syarikat farmaseutikal yang tinggal untuk menetapkan ubat-ubatan dan membuat keuntungan. Jadi apa.

Seperti kebanyakan orang, anda mungkin tidak mampu untuk mengambil cuti kerana yang turun dengan sejuk menjengkelkan - tidak kira apa musim pertama memutuskan untuk berkhemah di kepala anda.

Ketahuilah ini: Ratusan over-the-kaunter ubat-ubatan yang anda lihat di kedai ubat atau pasar raya melakukan hanya satu perkara - "topeng" gejala.

DAN bagi apa-apa "bantuan" anda dapat merasa "tidak lengkap", "amped", gelisah "dan bergantung kepada kimia badan anda, mengalami tidur.

TETAPI, jika anda mencari tidur malam yang baik, sebahagian daripada produk-produk yang direka, dengan bahan-bahan mereka, untuk membantu anda mendapatkan hal itu.

Jadi? Jika mengambil ubat akan melakukan semua itu, mengapa mengambil mereka?

Saya tidak tahu.

Saya tidak mempunyai sejuk di lebih daripada satu dekad.

Saya mempunyai seorang anak dalam jagaan harian. Dia tidak pernah mengalami selesema.

Saya perjalanan. Tidak pernah mempunyai selesema.

Saya berinteraksi dengan cukup ramai untuk menghubungi virus. Jangan sekali-kali mendapat selesema.

Adakah saya mengalami "TAMBAH" dan membawa sanitizer tangan mana-mana saya pergi? Nope.

Adakah saya memakai topeng apabila keluar di khalayak ramai? Nope.

Adakah saya mendapat selesema ditembak setiap musim? Nope.

Adakah saya terlalu bimbang tentang kuman? Nope.

Kemudian KENAPA saya tidak pernah menguncup virus sejuk?

Kerana saya memahami sesuatu yang kebanyakan orang tidak.

Badan mengandungi dalam dirinya sendiri keupayaan untuk pulih dengan sendirinya.

Jadi, di sini adalah "rahsia" Doktor dan syarikat-syarikat farmaseutikal TIDAK mahu orang ramai tahu.

"Rahsia" adalah ini:

Apabila anda "rasa" satu yang datang pada atau ia sudah menjadi rakan terbaru terbaik anda untuk minggu yang akan datang atau dua, ia adalah masa untuk mendapatkan agresif.

Ini bermakna, anda perlu mempunyai Arnold Schwarzenegger sebagai sistem imun anda.

Bagaimana anda berbuat demikian?

ONE HERB SINGLE akan berbuat demikian.

Echinacea.

Selesema akan berlangsung kira-kira dua minggu.

Selesema mendapat ia punggung ditendang akan ditamatkan lebih awal DAN anda benar-benar akan berasa lebih baik semasa ia berlaku.

Sistem imun akan melawan 24/7 dengan rangsangan daripada herba ini.

Campurkan dengan air seberapa banyak yang anda boleh minum dan proses melalui badan anda, dan lebih cepat daripada yang anda tahu, gejala dan kesengsaraan menjadi memori yang jauh seperti tetamu yang duduk lama sangat.

Anda boleh mendapatkan Echinacea mana-mana.

Ia datang dalam bentuk kapsul atau cecair.

Jika anda tidak boleh menelan kapsul atau ingin meningkatkan sistem anak anda, satu terbuka dan taburkan dalam bijirin sarapan anda atau mengambil bentuk cecair.

Sama ada cara, sistem imun yang kuat akan membolehkan badan anda untuk melawan virus selesema biasa dari awal atau memindahkannya keluar dengan cepat.

Itulah "mengubati" saya untuk selesema biasa.

Harap ia membantu anda mempunyai "pengalaman" lebih baik jika anda pernah mendapatkan satu sama lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar