Selasa, 10 November 2015

Menggunakan Herba Sebaliknya Perubatan

Menggunakan Herba Sebaliknya Perubatan

Bagaimana anda memilih rawatan perubatan boleh menjadi soalan yang sukar untuk dijawab. Terdapat banyak pilihan yang berbeza, dan perasaan ghairah di belakang mereka. Sebagai Master Herba, saya akan ditarik ke dalam ini secara tetap. Sekiranya anda sentiasa memilih ubat atau sentiasa memilih ubat-ubat herba? Saya rasa akal sedikit perlu ditambah kepada campuran.

Saya masih belum melihat satu keadaan di mana "sentiasa" akan dikenakan. Setiap keadaan, dan setiap seorang, adalah berbeza. Anda tidak selalu merawat sakit kepala dengan aspirin. Ia bergantung kepada mengapa kepala anda sakit, dan yang perlu memohon secara menyeluruh.

Kebanyakan orang menyenaraikan pro pertama dan keburukan kedua. Saya akan menukar sekitar. Berikut adalah keburukan menggunakan herba lebih ubat-ubatan, berdasarkan kepada keperluan seseorang mendapat serangan jantung:

Speed: Jika anda mendapat serangan jantung, anda memerlukan ubat sekarang. Anda tidak mempunyai masa untuk memasak air dan taburkan herba ke dalamnya, kemudian tunggu sehingga ia minuman.

Kekuatan: Walaupun beberapa herba boleh menjadi berguna, kebanyakan mereka tidak cukup kuat. Kilang satu yang mempunyai jumlah yang berubah-ubah prinsip aktif dari daun ke daun walaupun pada pokok yang sama. Anda perlu tahu bahawa produk ini adalah satu kekuatan standard.

Pendispensan: Anda tidak boleh memberi apa-apa cecair atau kapsul untuk orang yang tidak sedar atau separa sedar. Ubat boleh diberi melalui suntikan, dengan itu boleh digunakan ke atas mereka yang terjejas.

Terdapat pro kepada penggunaan ubat-ubat herba, walaupun saya tidak akan menggunakan mereka pada pesakit jantung tanpa bekerjasama dengan pakar kardiologi.

Kehalusan: Perubatan moden adalah banyak seperti tukul eretan. Dalam tempoh dua puluh minit, kebanyakan ubat-ubatan di tempat kerja pada badan anda dengan cara yang sangat ketara. Herba adalah lembut. Pada satu ketika, anda mungkin perasan bahawa apa yang telah mengganggu anda tidak lagi, tetapi ia tidak akan menjadi pesat.

Kesan sampingan: Kedua-dua herba dan ubat-ubatan boleh menyebabkan kesan sampingan, tetapi herba yang betul dalam keadaan yang betul boleh membuat ini satu ancaman yang minimum. Kerana kekuatan yang meningkat, risiko adalah lebih tinggi dengan ubat-ubatan.

Terdapat beberapa perkara lain untuk mengambil kira. Salah satu yang mungkin akan mengejutkan anda adalah bahawa banyak ubat-ubatan moden tidak boleh dibuat tanpa herba. Walaupun kami tidak perlu lagi willow untuk membuat aspirin, kita masih memerlukan Foxglove membuat digitalis. Banyak ubat-ubatan lain juga disuling dari tumbuh-tumbuhan.

Kepercayaan peribadi saya adalah bahawa kita memerlukan kedua-dua ubat-ubat moden dan alternatif untuk kekal sihat. Saya boleh meneka apa yang salah dengan anda, tetapi anda akan memerlukan doktor untuk mengesahkannya. Sesetengah penyakit, seperti penyakit jantung, perlu kami berdua untuk campur tangan. Doktor boleh menjaga hati anda, sementara kami herba boleh memberikan penjagaan sokongan dengan herba seperti bawang putih. Mencari campuran yang tepat penjagaan akan membantu anda kekal kesihatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar