Selasa, 10 November 2015

Healing otak - The Little ubat yang diketahui

Healing otak - The Little ubat yang diketahui

Keperluan Untuk Teknik Penyembuhan Otak

Otak adalah organ yang kompleks yang sains telah dikaji selama bertahun-tahun. Kepentingan khas telah penemuan baru yang boleh membantu mereka yang mengalami kemurungan dan ketagihan. Mereka yang terlibat boleh mengalami gejala yang tidak tertanggung dalam tempoh masa yang lama.

Butiran Of Masalah

Masalah asas maladies ini adalah bahawa otak telah kehilangan keupayaan untuk mengeluarkan neurochemicals yang diperlukan untuk itu untuk merasa baik. Dengan kemurungan, sama ada orang itu ialah seorang mangsa pemikiran negatif kronik, persekitaran yang merosakkan atau suram yang panjang, atau kelemahan genetik. Oleh itu otak telah dicekik dan tidak mampu untuk menghasilkan pemancar kimia yang diperlukan untuk menjaga dari buaian ke bawah.

Dengan ketagihan, otak mendapat neurochemicals diperlukan daripada sumber luar dan menutup pengeluaran secara dalaman kerana ia tidak perlu terlalu banyak. Kemudian, apabila orang yang cuba untuk menghentikan tingkah laku ketagihan, otak dibiarkan tinggi dan kering dengan neurotransmitter tidak mencukupi. Gejala pengeluaran adalah hasilnya.

A Trauma Berterusan

Tanpa penyembuhan otak, gejala-gejala ini akan berlarutan selama bertahun-tahun kadang-kadang dan boleh menjadi sangat trauma. Mereka yang telah melalui ini tahu bagaimana dahsyat itu.

Pendekatan Tradisional

Penawar tradisional untuk kemurungan dan pengeluaran telah ubat-ubatan dan kaunseling. Sudah tentu, ini mengambil beberapa bulan terapi sengit dan kejatuhan daripada kadar yang agak tinggi.

A Jawab cuba dan benar Right Di bawah hidung kami

Satu lagi pilihan otak penyembuhan, yang sedikit diketahui, adalah tengkorak Rangsangan elektrik (CES). Keberkesanannya telah didokumentasikan selama bertahun-tahun kajian dan banyak. Terapi ini boleh berkesan dalam hanya beberapa hari untuk beberapa minggu dan mempunyai kadar kejayaan yang lebih tinggi.

Psikoterapi mesti sentiasa memainkan peranan dalam pulih daripada ketagihan dan kemurungan tetapi CES pasti boleh mempercepatkan penyembuhan otak dan hampir membatalkan keperluan untuk ubat-ubatan. Oleh kerana skop dan intensiti masalah ini, pengetahuan CES perlu menjadi lebih meluas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar